Домой / Новости / 10 лайфхаків для пасажирів Укрзалізниці

10 лайфхаків для пасажирів Укрзалізниці

10 лайфхаків для пасажирів Укрзалізниці

Подорожі в українських поїздах не завжди тішать якістю та комфортом: неприємні запахи, несправні прилади, відсутність розеток, протяги, на жаль, не рідкість. Tvoemisto.tv пропонує лайфхаки для пасажирів Укрзалізниці, про які знає не кожен, але вони можуть зробити вашу поїздку приємнішою та комфортнішою.

Ліки входять у вартість квитка
Якщо під час подорожі ви почуваєтеся зле, ви маєте право попросити у провідника ліки: вони входять у вартість квитка та надаються абсолютно безкоштовно. Також, ви можете користуватися гарячою водою.

Ремінь безпеки для пасажирів на верхніх полицях
Пасажири верхніх полиць можуть попросити у провідника ремінь безпеки. Він може бути звичайним або дитячим. Якщо ремінь здається вам не дуже міцним, ви можете його замінити.

Можна поїхати на день раніше – безкоштовно
Якщо ви придбали квиток, наприклад, зі Львова до Києва, скажімо, на 15 січня, але вирішили поїхати на день раніше, ви можете зробити це без доплати за вартість плацкарту. Але це можливо лише у випадку, якщо у поїзді потрібному вам поїзді цього дня будуть вільні місця вашого класу.

Проспали свою станцію – не біда
Обов’язок провідника – розбудити вас при незадовго до прибуття до вашої станції. Якщо він цього не зробив, і ви проїхали свою станцію, у касі вокзалу вам повинні безкоштовно видати квиток додому.

Право на помилку у прізвищі
Якщо при замовленні квитка ви випадково ввели не ту літеру, або на касі ваше прізвище записали неправильно, вас все одно повинні пустити на поїзд. Допускається до трьох помилок у прізвищі у квитку.

Вкрали гроші і документи – що робити?
Якщо ви не маєте грошей та документів, квиток для вас може придбати ваш родич або знайомий. Запит на придбання квитка можна надіслати з будь-якого телефону та на залізничному вокзалі. Замовити квиток таким способом можна не пізніше, ніж за 3 години, і не раніше, ніж за 2 доби до відправлення поїзда.

Читайте также:   Ехала вчера автобусом. Заплатила, надела наушники, еду. Вдруг, сквозь музыку ясно слышу крики и стоны… Все пассажиры обернулись на задние ряды, а там…

Не здавати постіль – а так можна?
Хоча провідники зазвичай просять складати та здавати постіль перед виходом з вагона, робити це – їхній обов’язок. Тобто ви можете відмовитися складати постіль та безперешкодно вийти з вагона.

Що робити, якщо переплутали поїзд?
Якщо ви переплутали поїзд, ви можете безкоштовно повернутися на початкову станцію.

Якщо у вас виникне потреба юридично підтвердити свої права, ви можете скористатися цим ресурсом. Усі правила поведінки пасажирів у залізничному транспорті прописані у відповідному законі. Також законодавчо регламентовані правила перевезення пасажирів та багажу й посадові обов’язки провідника, які часто розміщені у вагоні.